№ 455
Експлуатації ПТМ
Обладнання аудиторії :
- стенд з будови і роботи гальма двоколодкового нормально закритого
- стенд з діагностики та технічного обслуговування кранів
- стенд засобів колективної безпеки кранів «прилади і пристрої безпеки кранів»
- стенд – схема «змащування крану»
- стенд будови і роботи «механізм підйому стріли»
- стенд-схема способів і засобів змащування канатів крану
- моделі мостового крану
- зразки вузлів підйомних машин
- діюча модель кущоріза
- діюча модель скрепера
- діюча модель бульдозера
- діюча модель роторного екскаватора
- діюча модель катка
- діюча модель автогрейдера
Головна мета роботи кабінету – створення умов для забезпечення якісної професійної освіти студентів, формування сучасної компетентної особистості випускника, здатного до самостійної творчої діяльності та застосування набутих знань і вмінь із розв’язання актуальних завдань комплексної механізації виробництва, ефективного використання ресурсів, машин та обладнання, проектування експлуатаційних і технологічних регламентів, обґрунтування структури комплексів машин та машинного парку і управління виробничими процесами з урахуванням умов господарств різних організаційних форм.
Правильно створене навчально-розвивальне середовище та ефективне використання обладнання кабінету допомагає в забезпеченні комфортних умов для ведення освітньої діяльності, дає змогу студентам легко вивчити і запам’ятати матеріал, відповідально й зосереджено працювати, творчо розвиватися.
№ 466
Тренажерний зал
Діючі моделі тренажерного залу :
- модель портальний кран
- модель кран гусеничного ходу
- модель баштовий кран
- модель залізо дорожній кран
- модель автомобільний кран
- модель екскаватор
- макет кінематичні схеми
Мета тренажерного залу «Перевантажувальні машини» полягає в забезпеченні оптимальних умов організації навчально-виховного процесу, а саме:
- вміти раціонально використовувати моделі перевантажувальних машин в навчальному процесі для визначених видів робіт в певних умовах виробництва
- створювати широкі можливості для самостійної роботи здобувачів освіти
- підвищувати інтерес здобувачів освіти до матеріалу, навчати застосовувати його на практиці, формувати вміння робити аргументовані висновки, розвивати наукове мислення
- забезпечувати міжпредметні зв’язки
№ 468
Лабораторія гідравліки
Обладнання лабораторії :
- схеми насосів
- діюча модель гідроприводу
- схеми, екран, дошка
- стелаж гідрообладнання
- гідрообладнання
- насоси
Мета роботи лабораторії забезпечити оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу направленого на підготовку фахівця, який володітиме теоретичними знаннями основних законів механіки рідин та практичними навичками їх прикладного застосування при розв’язанні інженерних задач, знаннями конструкції, принципів дії, характеристик та теорії робочих процесів гідравлічних машин та гідроприводів, основ теорії їх розрахунку та правил експлуатації. Навчання дисципліни буде успішним, якщо у викладача є можливість пояснювати новий (або закріплювати старий) матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджене в лабараторії, допомагає досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень студентів. Лабораторне обладнання дозволяє проводити наукові дослідження процесів і об’єктів сучасного машинобудування. В кабінеті створені передумови для організації індивідуального та диференційованого навчання.
№ 472
Ремонт машин
Обладнання аудиторії :
- стенд токарного верстата
- стенд різального інструменту для токарної обробки
- стенд вимірювального інструменту для токарної обробки
- стенд свердл, зенкерів, розверток
- стенд протяжок
- пристосування люнет
- заготовка та деталь зубчастого колеса
- діюча модель токарно – гвинторізного верстата
- модель баштового крана
- твердомір
- планшети зубчастих коліс
- планшет види прокату
- комп’ютер
- інтерактивна дошка
Мета кабінету «Ремонт машин» полягає в забезпеченні оптимальних умов якісної освіти та є невід’ємною складовою формування професійних компетентностей майбутніх фахівців в галузі експлуатації та ремонту підйомно- транспортних, будівельних та дорожніх машин через опрацювання питань організації процесів ремонту машин і обладнання.
№ 474
Вантажопідйомна та транспортуюча техніка
Обладнання аудиторії :
- стенд з будови залізничного крану ЕДК 300
- стенд з будови (складальне креслення) екскаватору ЕКГ-10
- стенд з будови автомобільного крану на базі КамАЗ-53228
- стенд з будови і роботи крана баштового КБ
- стенд з будови і роботи конвеєра стрічкового ЛТ
- стенд з будови живильника в зборі
Мета роботи кабінету полягає у забезпеченні якісних умов освіти, яка направлена на здатність до проектно-конструкторської, виробничо-технологічної, організаційно-управлінської діяльності для роботи на об’єктах транспортно-перевантажувальних комплексів усіх форм власності, що виконують експлуатацію, ремонт, обслуговування, автоматизацію та модернізацію вантажопідйомних та транспортуючих машин.
Виставковий зал
Діючі моделі виставкового залу :
- модель грейдер елеватора
- модель вагоноперекидач
- модель траншейного екскаватора
- модель козлового крану
- модель екскаватора
- модель канатної дороги
- макет кар’єра
- модель мостового магнітного крана
- модель залізно дорожнього крану
- модель стрічкового конвеєра
- модель скребкового конвеєра
- модель крана штабелера
- модель портального крану
- модель автокрана
- модель ковшового крана
- модель ковшового навантажувача
- модель екскаватора на пневмоходу
- модель скрепера
Мета виставкового залу
Робота Глєєватського кар’єра ПрАТ «ЦГЗК», полягає в забезпеченні оптимальних умов для здобувачів фахової передвищої освіти стосовно організації навчального процесу, а саме:
- вміння раціонально застосовувати отримані знання для організації роботи перевантажувальних машин при роботі на виробничому об’єкті
- вміння раціонально виконувати вибір перевантажувальних машин в залежності від умов роботи машини на виробництві
- підвищувати інтерес здобувачів освіти до отриманого матеріалу, навчати застосовувати його на практиці, формувати вміння робити аргументовані висновки, розвивати наукове мислення
- забезпечувати міжпредметні зв’язки
Майстерні
Верстатна майстерня:
Обладнання:
- Токарний верстат 1А616 – 13 шт
- Стругальний верстат 7М37
- Фрезерний верстат 6М82
- Фрезерний вертикальний верстат
- Фрезерний горизонтальний верстат
- Токарний верстат КНДР
- Верстат заточувальний КЗС 300 Стенд «Класифікація токарних різців» Куток з охорони праці
Демонтажно-монтажна майстерня:
Обладнання:
- ДВЗ ГАЗ
- ДВЗ ЗІЛ
- КПП (коробки перемикання передач) автомобіля ЗІЛ 130
- КПП а/м ЗІЛ 154
- ГПРУ (гідро підсилювач рульового керування) а/м ЗІЛ
- набори найкращих ключів і викруток
- рульові механізми, кардан
- задній міст а/м КраЗ
- задній міст а/м МАЗ
- ДВЗ а/м kia передній міст а/м ГАЗ
- головна передача а/м МАЗ
- КПП а/м ГАЗ 52-04
- ДВЗ ГАЗ
- КПП ЗІЛ 154
- КПП а/м ЗІЛ 130
- ДВЗ ЗІЛ 130
Стенд з інструментами для розбирання і складання автомобільних вузлів і агрегатів.
Куток з охорони праці
Мета. Демонтажно-монтажної майстерні проводиться з метою закріплення теоретичних знань шляхом набуття здобувачами фахової передвищої освіти практичних навичок, розвитку здібності самостійного навчання, формування компетентної особистості.
Набуття здобувачами освіти умінь з розбираня та розбираня автомобільних вузлів та агрегатів згідно технологічних карт та кресленнь з дотриманням вимог охорони праці, знань з розбирання агрегатів та необхідних інструментів, дозволяє глибше усвідомити доцільність міжпредметного зв’язку.
Здатність використовувати практичні навички, здобуті в демонтажно-монтажній майстерні у подальшій професійній діяльності ( в подальшій роботі за фахом на підприємствах).
Слюсарна майстерня:
Обладнання:
- Верстак слюсарний – 15 шт
- Лещата слюсарні – 15 шт
- Верстат заточувальний КЗС 300
- Верстат вертикально-свердлильний WKA-25
- Верстат свердлильний 2М 112
Стенд зразків ріжучих інструментів для обробки отворів Куток з охорони праці
Плакати з тем навчальної програми виробничого навчання
Метою слюсарної майстерні є :
формування у здобувачів фахової передвищої освіти на базі теоретичних знань, професійних умінь і навичок для самостійного рішення та виконання практичної роботи в сучасних виробничих умовах;
опановуння таких слюсарних робіт, як: розмітка деталей, рубка, правка, різка та опилювання металу, свердління, нарізання різьб. Майстерня забезпечена робочими місцями слюсаря, інструментами, пристроями та матеріалами.